ShotGunWorld Shotguns

It is currently Tue Oct 27, 2020 9:58 pm

All times are UTC - 6 hours [ DST ]

Post new topic Reply to topic  [ 15 posts ] 
Author Message
 Post subject: Me presento desde españa!!
PostPosted: Fri Sep 27, 2019 4:44 pm 
Utility Grade

Hola buenas noches,me llamo jose y os escribo desde españa,concretamente desde un pueblo que se llama lepe y esta en la provincia de huelva,hace mucho tiempo leo en vuestro foro shotgunworld,me gustan mucho las armas y soy cazador desde pequeño,soy un apasionado de vuestro pais estados unidos,uno de mis sueños es poder algun dia visitar tan magnifica america del norte,espero me poder formar parte de vuestro foro y compartir muchas cosas,armas tengo 3 escopetas,beretta 682 gold e sporting,beretta a400 xcel sporting y benelli raffaello be diamond,un saludo a todos

Hello good night, my name is Jose and I am writing to you from Spain, specifically from a town called lepe and it is in the province of huelva, I have been reading your shotgunworld forum for a long time, I really like weapons and I am a hunter since I was a child, I am One passionate about your country United States, one of my dreams is to be able to visit such a magnificent North America one day, I hope to be able to be part of your forum and share many things, weapons I have 3 shotguns, beretta 682 gold e sporting, beretta a400 xcel sporting and benelli raffaello be diamond, greetings to all

Profile  

Post subject: Re: Me presento desde españa!!
PostPosted: Sat Sep 28, 2019 10:33 pm 
*Proud to be a*
*Proud to be a*

JoseEspaña wrote:
Hola buenas noches,me llamo jose y os escribo desde españa,concretamente desde un pueblo que se llama lepe y esta en la provincia de huelva,hace mucho tiempo leo en vuestro foro shotgunworld,me gustan mucho las armas y soy cazador desde pequeño,soy un apasionado de vuestro pais estados unidos,uno de mis sueños es poder algun dia visitar tan magnifica america del norte,espero me poder formar parte de vuestro foro y compartir muchas cosas,armas tengo 3 escopetas,beretta 682 gold e sporting,beretta a400 xcel sporting y benelli raffaello be diamond,un saludo a todos

Hello good night, my name is Jose and I am writing to you from Spain, specifically from a town called lepe and it is in the province of huelva, I have been reading your shotgunworld forum for a long time, I really like weapons and I am a hunter since I was a child, I am One passionate about your country United States, one of my dreams is to be able to visit such a magnificent North America one day, I hope to be able to be part of your forum and share many things, weapons I have 3 shotguns, beretta 682 gold e sporting, beretta a400 xcel sporting and benelli raffaello be diamond, greetings to all

Congratulations on some very nice shotguns. Welcome to Shotgun World. We hope you get to visit the U.S. some day soon. Please continue to post questions and comments here on Shotgun World. Welcome to the forum. {hs#

Semi-Auto Classifieds is ONLY for Complete Semi-Auto shotguns.
Over/Under Classifieds is ONLY for Complete O/U shotguns.
Items other than a complete shotgun go in OTHER Classifieds.

Profile  

PostPosted: Sun Sep 29, 2019 8:03 am 
Limited Edition

Welcome from Maryland.

Profile  

PostPosted: Sun Sep 29, 2019 1:09 pm 
Crown Grade

Bien venido desde La Florida! Pregunte lo que quiera porque aqui hay muchos espertos.

Welcome from Florida! Ask anything you want because there are many experts here.

Last edited by oyeme on Tue Jan 07, 2020 9:59 pm, edited 1 time in total.

Profile  

PostPosted: Thu Oct 03, 2019 9:15 am 
Utility Grade

Gracias a todos por recibirme con los brazos abiertos,un placer poder compartir cosas con vosotros

Profile  

PostPosted: Sat Oct 12, 2019 8:27 pm 
Field Grade

Hello and welcome. I'm new to this forum too. You are reminding me that I need to put down my shotgun and pick up my Flamenco guitar.

Sent from my moto e5 cruise using Tapatalk

Profile  

PostPosted: Sat Oct 12, 2019 10:38 pm 
Crown Grade

Image

Profile  

PostPosted: Sat Oct 19, 2019 4:31 pm 
Utility Grade

Konyo312 wrote:
Hello and welcome. I'm new to this forum too. You are reminding me that I need to put down my shotgun and pick up my Flamenco guitar.

Pues ya sabes compañero a tocar la guitarra.¿de donde eres exactamente?supongo que si te gusta la guitarra flamenca tambien te gustará el flamenco no?yo soy de camaron de la isla el cantaor mas grande que a dado el flamenco y que jamas en la vida volverá a nacer otro ni parecido!!!un orgullo para mi que te guste una de nuestras mas bonitas artes

Profile  

PostPosted: Sat Oct 19, 2019 6:08 pm 
Field Grade

Sorry my Spanish is very bad so I am answering in English.
I am US- born Filipino. I studied Flamenco guitar for quite some time. My instructor played with Paco de Lucia and Camaron de La Isla. He helped Paco to come to Chicago when he first performed here. We met with Paco backstage after his last Chicago concert with Duquende.

Profile  

PostPosted: Wed Nov 20, 2019 5:03 pm 
Utility Grade

Pues sientete una persona con suerte amigo,yo no los conocí a ninguno pero tanto camaron como paco de lucía fueron muy grandes,pero camaron es algo extratosférico un saludo y para mi un orgullo que te guste el flamenco

Profile  

PostPosted: Wed Nov 20, 2019 7:30 pm 
Crown Grade

Yo tuve la oportunidad ir ha un concierto de Carlos Montoya en 1970. Era un sala pequena y solamente habian como 80 personas presente. Que maestro y un genio con la guitarra flamenco! Nunca me lo olvidare!

I had the chance to go to a concert of Carlos Montoya in 1970. It was in a small room and there was only about 80 persons present. What a maestro and genius with the Flamenco guitar. I will never forget it!

Profile  

PostPosted: Tue Jan 07, 2020 5:15 pm 
Utility Grade

Donde fué exactamente compañero yo nací en 1990 carlos montoya es mayor para mi jajajaja un saludo

Profile  

PostPosted: Tue Jan 07, 2020 5:55 pm 
Crown Grade

oyeme wrote:
Bien venido desde La Florida! Pregunte lo que quiera porque aqui hay muchos expertos.

Welcome from Florida! Ask anything you want because there are many experts here.

I knew you`d be all over this!

Remington 870 Express (Realtree Xtra camo)

Profile  

PostPosted: Tue Jan 07, 2020 7:00 pm 
Crown Grade

Tidefanatic wrote:
oyeme wrote:
Bien venido desde La Florida! Pregunte lo que quiera porque aqui hay muchos expertos.

I knew you`d be all over this!

Yeah, Jose and I are going to be talking trash about you Gringo! Sientese! (sit down) :wink:

Jose, yo vi maestro Montoya en la Universidad de Missouri localizada en Rolla, Missouri. El Maestro nos eseno como con solamente su mano isquirda, pudo tocar mas que muchos musicos espertos pueden usando las dos. Cien porciento, genio!
Feliz Ano Nuevo.

Jose, I saw maestro Montoya at University of Missouri located in Rolla,MO. The maestro showed us how with just using his left hand he could play more than many expert musicians could using both. 100% genius! Happy New Year.

Profile  

PostPosted: Fri Jan 10, 2020 5:50 pm 
Utility Grade

Buen guitarrista por lo que he podido encontrar sobre él,mira yo soy de lepe un pueblo de huelva que es la capital,aqui habia un guitarrista que le llamaban el niño miguel,buscalo en google y me cuentas que te parece,es considerado un fuera de serie con la guitarra y tocando con 3 cuerdas hay videos que son impresionante

Profile  

Post new topic Reply to topic  [ 15 posts ] 

All times are UTC - 6 hours [ DST ]