Ik heb een bijna perfecte Browning A5 uit 1959 met een 24 inch vent rib knop kolf, mod choke te koop. Was van mijn moeder. Indien afgevuurd, waarschijnlijk een of twee keer.Waarom kan ik er niet zo een tegenkomen in mijn LGS? 😡
Leuke vondst. Prachtig geweer!!!!!
Ik heb een bijna perfecte Browning A5 uit 1959 met een 24 inch vent rib knob stock, mod choke te koop. Was van mijn moeder. Indien afgevuurd, waarschijnlijk een of twee keer.Ik moet er nog steeds een aan mijn collectie toevoegen
De 20 gauge verscheen pas in 1958.Prachtig geweer. Ik jaag met mijn model uit 1953.
Dat is gaaf. En verrassend. 1958 was het jaar waarin veel veranderingen werden aangebracht aan de Auto-5, waaronder het gebruik van rolpennen in plaats van schroeven om de dragervergrendeling, de patroonstop en de afsnijding vast te houden. Maar ik denk dat bij een geweer dat zo vroeg in het jaar is gemaakt, niet alle veranderingen per se aanwezig zouden zijn.Ik heb een paar jaar geleden een A5 20 1958 gekocht - eerste jaar, nummer 58, die vroege A5's met schroeven in plaats van pinnen zijn echt gaaf.
Ik heb een bijna perfecte Browning A5 uit 1959 met een ventilatierib van 24 inch, knopkolf, mod-choke te koop. Was van mijn moeder. Indien afgevuurd, waarschijnlijk een of twee keer.Verdomme. Ik wil echt een oudere A5 20ga. Het staat zeker op de shortlist.