Shotgun Forum banner
2,741 - 2,760 of 3,399 Posts
Nog steeds bezig met de koffie van vanochtend, er komen vandaag 4 leveringen binnen. Drie 'niet-sportieve', één naar mijn FFL/LGS, die ik morgen moet ophalen + 4473 (AM15 A4 complete Lower) voor mijn BCA 300 blk upper.

Fijne zondag SGW! Al wakker sinds 4 uur, klaar met mijn koffieregime. Gisteren, na terugkomst van een beetje boodschappen doen, ging ik naar mijn LGS om het BATFE formulier 4473 in te vullen (dat is veranderd sinds de laatste keer dat ik er een invulde), en haalde mijn Anderson (multi-Cal) M4 complete Lower op. Het eerste wat ik deed was mijn messing ponsen/kleine, gedempte hamer pakken, met behulp van mijn Real-Avid Master AR Bench Block, om mijn nieuwe BCA .300 Blk op mijn nieuwe Lower te monteren. WOW! Strak, zonder te strak te zitten. Geen geschud, gerammel en gerol! Perfecte pasvorm! Als ik niet een 'Freaking Ton aan klusjes' hier te doen had. Naar de schietbaan, of een geschikte 'Woestijnlocatie' in mijn buurt. Afgemeten, inschieten en 'Smoke That Thang'!

Best wel cool buiten, over een paar maanden zal ik naar dit weer verlangen, en het zou warm aanvoelen :) :) Mijn ochtendkopje wakker-word-sap drinken.

2,741 - 2,760 of 3,399 Posts