Sportsman Warehouse houdt een uitverkoop van #8 1/2 hagel, 13,3% korting, gratis verzending; 25 lbs. voor $51,97! Het merk is Eagle Magnum hagel. Is dat merk goed?? Weet iemand een betere prijs voor #8 of maat 8 hagel. Dit is voor een 410.
Maat is niet de grootste zorg bij het laden van Eagle-hagel in de 410. Je grootste zorg zal hagelbruggen in de valbuis zijn.Sommige mensen hebben gemerkt dat het ongeveer een halve maat kleiner uitvalt. Ik heb dat gezien, maar ik heb ook gezien dat het qua maat klopt, dus het kan een beetje een gok zijn.
Ik heb veel Eagle shot gebruikt in 7-1/2 of 8 voor trap. Gebruik #8 voor skeet. Werkt prima. Het is meestal het enige merk dat ik lokaal kan vinden.Ik gebruik uitsluitend Eagle shot en ja, het is "ongeveer een halve maat kleiner". Dit is echter een goede prijs als het gratis verzending is!
Kijk er naar uit.Eagle schiet veel in mijn herlaadbeurten, zoals Top Gun en Gun Club munitie. Op veertig yards met een .022" choke (U3) plaatst het 56% van de lading in een cirkel van 30". Dezelfde geweer, choke, lading behalve met West Coast hagel, op 40 yards is 77% in een cirkel van 30". Heper is zelfs nog beter met 82%.
Ik laat iemand Spartan en West Coast naar me opsturen om ze op het patroonbord te vergelijken. Als ik wat Eagle heb, ben ik er vrij zeker van, zal ik alle 3 testen. Het kan me een week of 2 kosten om het gedaan te krijgen, maar ik zal het doen en ik zal de resultaten plaatsen. Ik heb ook wat West Coast en dat zal ik ook meenemen. Dus het zal Spartan, Eagle en 2 verschillende partijen West Coast zijn.
Ik ben hierin wel geĂŻnteresseerd, want ik heb de West Coast (samen met de Heper) ongeveer 2 jaar geleden getest. De Eagle was ongeveer 7 jaar geleden. Ik zou graag willen zien of er een verandering is.
100 schieten vanaf de 16 yard lijn zegt niets over de kwaliteit van de Eagle shot.Gisteren twee 8.5s besteld. Vorige week 100 met ze geschoten vanaf 16. Giterdun.
Ik ben hier een paar weken geleden op ingesprongen. Breekt vogels als ik mijn deel doe.Sportsman Warehouse heeft een uitverkoop van #8 1/2 hagel, 13,3% korting, gratis verzending; 25 lbs. voor $51,97! Het merk is Eagle Magnum hagel. Is dat merk goed?? Kent iemand een betere prijs voor #8 of 9 hagelmaat. Dit is voor een 410.