Augieoutdoors,
Ik ben het eens met DoublesForever. Ik bezit een CZ Bob White G2, 28 gauge en voor het geld is het moeilijk te verslaan.
Mijn geweer functioneert altijd perfect, de meeste zijn mooi licht, ongeveer 5,6 lbs. 5 Schroef in chokes, DT, degelijk Turks walnoothout, 14 1/2" LOP. Dodelijke kleine korhoen- en houtsnippengeweer, zwaait goed en is redelijk in balans, het zijn een traditioneel korhoen- en houtsnippengeweer, waarschijnlijk de beste van de Turkse instapgeweren met kistslot. Wordt geleverd met een koffer van de fabrikant en slipcovers en een chokesleutel. De geweren zijn correct gereguleerd voor het schieten op vogels. Voor zover ik weet is de 20 gauge ook een vergelijkbaar geweer. Ik bezit er echter nog geen.
In uw prijsklasse is het het enige traditionele korhoengeweer dat ik zou aanbevelen. Net buiten uw budget valt de Tristar Bristol Silver 28 gauge, een ander goed instapkorhoengeweer, in feite zijn beide dubbelloopsgeweren geweren van gemiddelde kwaliteit, voor een instapprijs. Ik heb zelf net de Bristol Silver 28 gauge besteld, hij was in de aanbieding bij Midway.
Meestal kunt u deze geweren kopen via Buds Gun Shop. Ik heb de Bristol Silver 28 via Midway gekocht, in de aanbieding.
alles is goed,
Pine Creek/Dave
L.C. Smith Man
CZ Bob White G2, 28 gauge SXS dubbelloopsgeweer.