Shotgun Forum banner
2,501 - 2,520 of 5,553 Posts
Trouwens, ik wist helemaal niet dat je een NIET-klasse III vuurwapen bezat. :lol: (tenminste, ik zag de pin op de kolf niet, dus ik gok dat het geen MCS is, ondanks de MCS-voorkant)

De lichtbevestiging is een Larue offset-bevestiging op een tri-rail. (Ik weet niet meer wie de rail heeft gemaakt.) Door de MCS-voorkant op een standaard 870 te gebruiken, heb je ruimte om een rail te monteren. Ik heb verschillende 18 "+ shotguns.

jaxxx said:
Gloves said:
Hallo mensen, eerste bericht!

Dit is de Mossberg 500A van mijn vrouw. We hebben hem ontworpen als een zombie-killer.
http://www.glovesandclover.com/images/zombiegun/shotgun-profile1.jpg

Ik heb nog één mod over, onderweg per post.

NorestRDS, waar heb je de rubberen hagelpatronen vandaan?
een vraag, hoe heb je de drievoudige rail geplaatst op de plek waar de houder voor het hitteschild zit???
Gloves:

Je vrouw is duidelijk een fijne vrouw met superieure intelligentie en een verfijnde smaak.

Behandel haar goed!

1978 Remington 870 12ga Wingmaster 28" 2 3/4' Geventileerde loop

Mods: 18,5" Remington vaste Mod choke loop
Fabriek 2-schots verlenging
Fabriek Politie Walnoot Kolf & Voorhout Set
Wilson Combat Hi-Viz Volger

Mijn vader is de oorspronkelijke eigenaar van dit wapen. Hij kocht het destijds voor $200 om te jagen. Omdat ik niet jaag, heb ik het omgebouwd tot een riot model.

Ik heb nog alle originele onderdelen.

Deze shotgun heeft ongeveer 15K rondes erdoorheen. Geen onderdelenbreuk of storingen. Gaat nog steeds sterk.

Image

shantg22 said:
Origineel: 1978 Remington 870 12ga Wingmaster 28" 2 3/4' Geventileerde loop

Mods: 18,5" Remington vaste Mod choke loop
Fabriek 2-schots verlenging
Fabriek Politie Walnoot Kolf & Voorhout Set
Wilson Combat Hi-Viz Volger

Mijn vader is de oorspronkelijke eigenaar van dit wapen. Hij kocht het destijds voor $200 om te jagen. Omdat ik niet jaag, heb ik er een riot model van gemaakt.

Ik heb nog alle originele onderdelen.

Deze shotgun heeft ongeveer 15.000 rondes erdoorheen. Geen onderdelenbreuk of storingen. Werkt nog steeds goed.
Dat is een mooi uitziend wapen shantg22. Nog cooler dat het van je vader was.

[/quote] Dat is een mooi uitziend pistool, shantg22. Nog cooler is dat het van je vader was.[/quote]

Bedankt, ik weet het, ik heb bijna 40 handvuurwapens en lange wapens gehad, maar deze zal me nooit verlaten. Het is het enige wapen dat mijn vader heeft bezeten, en nu is het aan mij doorgegeven. Hij kijkt me nog steeds af en toe vies aan als hij ziet wat ik met zijn shotgun heb gedaan.

2,501 - 2,520 of 5,553 Posts