Shotgun Forum banner
4,221 - 4,240 of 5,553 Posts
Sorry dat het zo lang duurde om op je terug te komen. Om je vraag te beantwoorden. Het is een Mesa Tactical LEO Telescoping Stock Adaptor met een UTG Pro Mil-spec 6-positie ontvangerbuis, UTG Pro Collapsible Stock, UTG Pro Rubber Recoil Buttstock Pad en afgewerkt met een Strike Industries Patriot Pistol Grip CQB. Als je een Mesa Tactical product gebruikt, kun je zowat elke M4-kolf toevoegen die je wilt. Ik hoop dat dit helpt.
ultravista said:
Captain K-man - Kun je de onderdelen opsommen die nodig zijn om de M4-kolf te bevestigen? Ik vind het leuk!

DiamondWolf said:
Wat mij betreft, ik geef de voorkeur aan de Keep It Simple (Stupid) filosofie:
Image
Dat is een schoonheid! Ik onderschrijf ook de KISS-filosofie. Hier is mijn 20 ga:

Image

Ik kan een lamp toevoegen, maar dat is het dan wel zo'n beetje.

Niets bijzonders. Het is een multifunctioneel geweer. Jacht, Competitie en HD

Rem 870 Super Express Magnum
23" loop
Houge Forend
Nordic Components +5 Extension
Nordic Components Klem met rail
Rem Comp/Trap veer
Mesa Tactical Urbino kolf met Limbsaver Pad
Streamlight TLR-1

jb1911 said:
DiamondWolf said:
Wat mij betreft, ik geef de voorkeur aan de Keep It Simple (Stupid) filosofie:
Dat is een schoonheid! Ik ben ook een aanhanger van de KISS-filosofie. Hier is mijn 20 ga:

Image

Ik kan er een lamp aan toevoegen, maar dat is het dan wel zo'n beetje.
Bedankt! Ik zou wel een soort lichtarrangement kunnen krijgen, maar ik ben nog niet zeker.
Interessant dat je een 20 ga hebt, hoe komt dat?

Ik ben nieuw op dit forum. Dit is mijn eerste foto. Ik heb het gevoel dat er wat gemopper kan zijn over het feit dat ik deze Winchester Model 12 shotgun heb genomen en de loop heb ingekort en het meubilair in een groene kleur heb afgewerkt. Toen ik hem kreeg, was de kolf tot in de hel versleten en al een centimeter of twee ingekort. Hij was opnieuw geblauwd en er was ook flink mee geschoten. Een verzamelaar zei dat er niet veel "waarde" meer in zat. Dus - ik heb er mijn eigen waarde aan toegevoegd. Ik heb de loop ingekort tot 18 3/8", het meubilair opnieuw afgewerkt, de kapotte terugstootpad vervangen door een slip-on, een Fenix PD-32 (320 lumen) tactische lamp en Sling mounts toegevoegd. Laat me weten wat jullie ervan vinden. Ik ben er zelf absoluut enthousiast over. :p

captainduck08 said:
Ik ben nieuw op dit forum. Dit is mijn eerste foto. Ik heb het gevoel dat er wat gemopper kan zijn over het feit dat ik deze Winchester Model 12 shotgun heb genomen en de loop heb afgezaagd en het meubilair in een groene kleur heb afgewerkt. Toen ik hem kreeg, was de kolf helemaal kapot en al een centimeter of twee ingekort. Hij was opnieuw geblauwd en er was ook flink mee geschoten. Een verzamelaar zei dat er niet veel "waarde" meer in zat. Dus - ik heb er mijn eigen waarde aan toegevoegd. Ik heb de loop ingekort tot 18 3/8", het meubilair opnieuw afgewerkt, de kapotte terugstootpad vervangen door een slip-on, een Fenix PD-32 (320 lumen) tactische lamp en Sling mounts toegevoegd. Laat me weten wat jullie ervan vinden. Ik ben er zelf absoluut enthousiast over. :p

Image
Erg mooi, de m12 is een geweldige shotgun. Is de demontage mooi en strak?

Heb een wapenlamp aan mijn model 11 toegevoegd, nu ben ik tacticool. Ik heb een kopie gemaakt van de Streamlight 870 lichtbevestiging die onder de magazijnkap of -verlenging wordt gemonteerd.
(Natuurlijk past het verdomde pistool nu niet meer op zijn plek "loop omhoog" zoals ik het had, dus nu zit het met de loop naar beneden)

Image

Een basisoverzicht voor mensen die niet door de thread willen bladeren,
Het is een pre-model 11 gemaakt in 1910, loop 18,25" en was voorzien van schroefdraad voor tru-chokes, IC choke (skeet werkelijke vernauwing), een "flip-flop" terugslagpad op een 14" LOP kolf (ik had het korter maar heb het afgesneden stuk weer toegevoegd omdat ik de langere LOP leuk vind), riem draaiwielen toegevoegd en een eenvoudige nylon riem, blackhawk shell carrier, gevuld met fiocchi LR OO buck in de buis en in de carrier plus één patroon Fed LR truball slug, goed zichtbare 6mm witte kraal en een patrijs in een perenboom.

DiamondWolf said:
Dank u! Ik zal misschien een soort lichtarrangement krijgen, maar ik ben er nog niet zeker van.
Interessant dat je een 20 ga hebt gekregen, hoe komt dat?
Ik was aan het rondkijken bij mijn LGS en zag het. Ik ben altijd al gecharmeerd geweest van 20 ga. hagelgeweren bij de vogeljacht en skeet, ik moest het gewoon hebben. Ik heb het voor $335 gekregen. Mooi en licht, gemakkelijk te dragen.

4,221 - 4,240 of 5,553 Posts