Ik heb nu meer dan een jaar met mijn Charles Daly Triple Crown 410/28ga doorgebracht en mijn persoonlijke TSS handladingen op watervogels geschoten. Ik kan persoonlijk zeggen dat het veruit de beste 410 is voor de jacht op watervogels!
Ik hoef geen hulzen te achtervolgen, wat de belangrijkste reden was dat ik het kocht..
Het heeft een 26-inch loop en zwaait super.
Het heeft 3 aparte chokes!! Ik gebruik veel Cylinder, Cylinder, Improved Cylinder, maar ook Cylinder, Improved Cylinder, Mod.
Ik wissel vaak mijn chokes in het veld, afhankelijk van hoe de vogels vliegen.
Afgelopen herfst schoot ik 150grs (iets minder dan 3/8oz) #9.5 TSS @ 1700 FPS op woodies.. het sloeg ze neer tot 40+ yards!
Ik schoot 150grs en 175grs #8s en #9s @ 1675 FPS op grote eenden en ganzen tot 45-50 yards en het sloeg ze weer neer!
Ik laadde wel een paar van mijn 1/2oz ladingen #8s, #9s en #9.5s @ 1500 FPS, maar merkte vaak dat 150grs of 175grs meer dan genoeg was!
Als je erover denkt er een te kopen, raad ik er sterk een aan!
Ik hoef geen hulzen te achtervolgen, wat de belangrijkste reden was dat ik het kocht..
Het heeft een 26-inch loop en zwaait super.
Het heeft 3 aparte chokes!! Ik gebruik veel Cylinder, Cylinder, Improved Cylinder, maar ook Cylinder, Improved Cylinder, Mod.
Ik wissel vaak mijn chokes in het veld, afhankelijk van hoe de vogels vliegen.
Afgelopen herfst schoot ik 150grs (iets minder dan 3/8oz) #9.5 TSS @ 1700 FPS op woodies.. het sloeg ze neer tot 40+ yards!
Ik schoot 150grs en 175grs #8s en #9s @ 1675 FPS op grote eenden en ganzen tot 45-50 yards en het sloeg ze weer neer!
Ik laadde wel een paar van mijn 1/2oz ladingen #8s, #9s en #9.5s @ 1500 FPS, maar merkte vaak dat 150grs of 175grs meer dan genoeg was!
Als je erover denkt er een te kopen, raad ik er sterk een aan!