Is er een code om de maandagclubkorting te krijgen? Ik heb een creditcard maar zie niets over de maandagclubkorting.
Het was vorige maand elke maandag. Ze hebben het vaak, tenminste vroeger.
Op dit moment verkopen ze
cadeaubonnen voor Vaderdag met 10% korting. Maar je kunt ze pas gebruiken vanaf 14 juni, dus je zou het risico lopen dat de STS nog in de aanbieding is.
Ik haal ze meestal voor AA-hulzen bij Cabela's. Vorig jaar was er voor Vaderdag 20% korting op de cadeaubonnen. Ik gebruikte een cadeaubon van $500 die ik voor mezelf had gekocht voor $400 en stapelde die op de 10% Club Members sale en 5% Military Discount. Ik kreeg 6 flats AA 20 ga. voor $8,20 per doos, alles inbegrepen
Geen foto's. Op het terugbetalingsformulier staat dat de daadwerkelijke UPC-code van elke doos moet worden opgestuurd. Geen kopieën toegestaan.
Een paar jaar geleden had Winchester een vergelijkbare terugbetaling. Ik kocht 50 dozen. Bracht een paar uur door met bier drinken, prijsprijscodes van dozen trekken en de munitie in een emmer van 5 gallon gooien. Best leuk en ik kreeg $50 uit de deal.
Zoals jerposer zei, is dat voor de terugbetaling per post. Het heeft geen zin om dat te doen, want je kunt het allemaal online doen en het enige wat ze nemen zijn foto's.
Ik heb die Winchester AA-terugbetaling ook gedaan, met 5 flats van Cabelas. Ik knipte de UPC uit elke doos, het was een PITA. Ik had bier moeten drinken om het leuk te maken, denk ik

Als ik me goed herinner, was het vlak voor COVID, want zodra COVID toesloeg, raakten hulzen en primers op en een vriend vroeg me wanneer Winchester de terugbetaling voor W209 primers dat jaar zou hebben. Ik herinner me levendig dat ik zei: in je dromen. Hopelijk is het weer tijd voor hen om hetzelfde te doen.