Shotgun Forum banner
21 - 40 of 42 Posts
Bedankt dat je me een paar dollar hebt bespaard, man! Mijn terugbetalingsformulier bevatte in de instructies een zin waarin stond dat een foto van de platte & UPC goed is. Dus geen 20 UPC-foto's nodig, slechts 2, 1 per plat.
Proost
Het lijkt erop dat de daadwerkelijke/originele UPC-codes van de productverpakking vereist zijn. Dit is wat het terugbetalingsformulier van Remington zegt over de aankoopvereisten voor de terugbetaling:

AANKOOPVEREISTEN • Aankoop in de winkel: De inzending moet vergezeld gaan van de originele kassabon/verkoopfactuur. De bon moet het volgende bevatten: aankoopdatum, VOORAF AFGEDRUKTE naam van de geautoriseerde dealer/winkelier, locatie, beschrijving van het gekwalificeerde product dat is gekocht, aankoopprijs van elk artikel en het totale aankoopbedrag. • Online aankoop: Orderbevestigingsmail (bon) EN pakbon of verzendlabel van de doos MOETEN BEIDE worden ingediend. Beide zijn vereist om het betaalde bedrag EN de leveringsbevestiging te tonen. E-mail aankoopbevestiging alleen vormt geen bewijs van levering. De bon moet het volgende bevatken: aankoopdatum, VOORAF AFGEDRUKTE naam van de geautoriseerde dealer/winkelier, locatie, beschrijving van het gekwalificeerde product dat is gekocht, aankoopprijs van elk artikel en het totale aankoopbedrag. • Handgeschreven bonnen als aankoopbewijs worden niet geaccepteerd. • Originele UPC-barcode(s) van de productverpakking. • Productverpakkingsafbeelding van VOORKANT VAN DE DOOS & ACHTERKANT VAN DE VERPAKKING zijn vereist in het online inzendingformulier.

EN:

STAP 3 Originele UPC-barcode(s) van de productverpakking. Fotokopieën worden niet geaccepteerd. Zie AANKOOPVEREISTEN op pagina 2 voor meer details.

Discussion starter · #25 ·
Het lijkt erop dat de daadwerkelijke/originele UPC-codes van de productverpakking vereist zijn. Dit is wat het kortingsformulier van Remington zegt over de aankoopvereisten voor de korting:

AANKOOPVEREISTEN • Aankoop in de winkel: De inzending moet vergezeld gaan van de originele kassabon/verkoopfactuur. De bon moet het volgende bevatten: aankoopdatum, VOORAF AFGEDRUKTE naam van de geautoriseerde dealer/winkelier, locatie, beschrijving van het gekochte gekwalificeerde product, aankoopprijs van elk artikel en het totale aankoopbedrag. • Online aankoop: Orderbevestigingsmail (bon) EN pakbon of verzendlabel van de doos MOETEN BEIDE worden ingediend. Beide zijn vereist om het betaalde bedrag EN de leveringsbevestiging te tonen. E-mail aankoopbevestiging alleen, vormt geen bewijs van levering. De bon moet het volgende bevatten: aankoopdatum, VOORAF AFGEDRUKTE naam van de geautoriseerde dealer/winkelier, locatie, beschrijving van het gekochte gekwalificeerde product, aankoopprijs van elk artikel en het totale aankoopbedrag. • Handgeschreven bonnen als aankoopbewijs worden niet geaccepteerd. • Originele UPC-barcodes van de productverpakking. • Productverpakkingsafbeelding VOORKANT VAN DE DOOS & ACHTERKANT VAN DE VERPAKKING zijn vereist in het online inzendingformulier.

EN:

STAP 3 Originele UPC-barcode(s) van de productverpakking. Fotokopieën worden niet geaccepteerd. Zie AANKOOPVEREISTEN op pagina 2 voor meer details.
Ik heb de online versie gedaan. Foto's van de doos, online bon en verzendinfo, foto's van UPC. Ik had ook in de winkel, had foto's van de doos nodig, foto's van de bon, foto's van UPC. De online site accepteerde al mijn materialen.

Is er een code om de maandagclubkorting te krijgen? Ik heb een creditcard maar zie niets over de maandagclubkorting.
Het was vorige maand elke maandag. Ze hebben het vaak, tenminste vroeger.

Op dit moment verkopen ze cadeaubonnen voor Vaderdag met 10% korting. Maar je kunt ze pas gebruiken vanaf 14 juni, dus je zou het risico lopen dat de STS nog in de aanbieding is.

Ik haal ze meestal voor AA-hulzen bij Cabela's. Vorig jaar was er voor Vaderdag 20% korting op de cadeaubonnen. Ik gebruikte een cadeaubon van $500 die ik voor mezelf had gekocht voor $400 en stapelde die op de 10% Club Members sale en 5% Military Discount. Ik kreeg 6 flats AA 20 ga. voor $8,20 per doos, alles inbegrepen

Image

Geen foto's. Op het terugbetalingsformulier staat dat de daadwerkelijke UPC-code van elke doos moet worden opgestuurd. Geen kopieën toegestaan.

Een paar jaar geleden had Winchester een vergelijkbare terugbetaling. Ik kocht 50 dozen. Bracht een paar uur door met bier drinken, prijsprijscodes van dozen trekken en de munitie in een emmer van 5 gallon gooien. Best leuk en ik kreeg $50 uit de deal.
Zoals jerposer zei, is dat voor de terugbetaling per post. Het heeft geen zin om dat te doen, want je kunt het allemaal online doen en het enige wat ze nemen zijn foto's.

Ik heb die Winchester AA-terugbetaling ook gedaan, met 5 flats van Cabelas. Ik knipte de UPC uit elke doos, het was een PITA. Ik had bier moeten drinken om het leuk te maken, denk ik :ROFLMAO: Als ik me goed herinner, was het vlak voor COVID, want zodra COVID toesloeg, raakten hulzen en primers op en een vriend vroeg me wanneer Winchester de terugbetaling voor W209 primers dat jaar zou hebben. Ik herinner me levendig dat ik zei: in je dromen. Hopelijk is het weer tijd voor hen om hetzelfde te doen.

Hoi Brian52, ik ben naar de Remington-site geweest en hun kortingspagina verschilt van de pagina waar BassPro me naartoe stuurde, Rem lijkt op de instructies van vorig jaar. Ik heb het gedeelte van Bass Pro's link gekopieerd waarnaar ik eerder verwees, er staan andere bewoordingen en instructies op de pagina die werd gelinkt nadat ik de aankopen had gedaan.

UPC-afbeeldingen *
Originele UPC-barcode(s) van de productverpakking. Case-barcodes worden geaccepteerd als het product in case-hoeveelheid is gekocht.

Merk op dat er UPC-afbeeldingen* staat. Afbeeldingen, geen fysieke barcodes. Ik heb 2 flats gekocht, ze op elkaar gestapeld en een foto gemaakt, plus de online bon en een foto van de e-mail "kom en haal het op" die Bass Pro stuurt wanneer het klaar is om op te halen. Dat dekt het verzendbewijs en de factuur.

Dus je hebt gelijk, net als ik, maar ik moet veel minder doen om mijn korting te krijgen. Ik zou niet de moeite nemen om 20 streepjescodes uit te knippen en op een vel papier te plakken en in een envelop te stoppen voor $20 dollar. Dat heb ik al gedaan.

Laten we nu wat kleiduiven kapot schieten!

Kevin

Hey Brian52, I went to the Remington site and their rebate page differs from the page BassPro sent me to, Rem looks like last years instructions. I copied the part from Bass Pro's link I referenced earlier, there is different wording and instructions on the page that was linked after I made the purchases.

UPC Images *
Original UPC barcode(s) from product packaging. Case barcodes are accepted if product purchased in case quantity.

Notice it says UPC images* Images not physical Barcodes. I bought 2 flats, stacked em and took a picture plus the on line receipt and a picture of the "come and get it" email Bass Pro sends when ready to pick up. That covers the shipping proof and invoice.

So you are correct, as I am, but I have to do alot less to get my rebate. I wouldn't bother cutting out 20 bar codes and pasting them to a sheet of paper, and stuffing in envelope for $20 bucks. Been there done that.

Now lets go bust some clays!

Kevin
Hey Kevin, bedankt voor je hulp. Ik had het verschil tussen de aankopen in de winkel en online niet opgemerkt. Ik heb de mijne online gekocht, dus ik hoef geen 50 dozen te scheuren om de UPC-codes te krijgen. Het was veel kleine lettertjes om door te nemen. Maar het is een buitengewone deal om premium STS-hulzen te krijgen voor $ 8 / doos. Denk je dat ik meer doelen zal raken als ik de goede dingen schiet? Waarschijnlijk niet, maar het zal leuk zijn.

Weet iemand of Cabela's/Bass Pro naar een FFL-03 in Californië verzendt?
Ik kreeg onlangs van een man hier in Californië, die een FFL-03 heeft, te horen dat een FFL-03 munitie kan laten verzenden naar zijn geregistreerde adres. Dat gezegd hebbende, kennen sommige munitieverkopers/verzenders de regels niet goed of willen ze gewoon de moeite niet nemen om naar Californië te verzenden op basis van verdenking. Ik weet niet of Cabela's wel of niet naar een FFL-03 verzendt. Misschien gewoon even bellen? Hoewel de klantenservice en de kennis van vuurwapens van Cabela's tegenwoordig slecht zijn in mijn ervaring met hen.

HĂ© Kevin, bedankt voor je hulp. Ik had het verschil tussen de aankopen in de winkel en online niet opgemerkt. Ik heb de mijne online gekocht, dus ik hoef geen 50 dozen te scheuren om de UPC-codes te krijgen. Het was veel kleine lettertjes om door te nemen. Maar het is een buitengewone deal om premium STS-hulzen te krijgen voor $ 8 / doos. Denk je dat ik meer doelen zal raken als ik met het goede spul schiet? Waarschijnlijk niet, maar het zal leuk zijn.
Brian, Natuurlijk zul je beter schieten, nu heb je goede harde hagel en hoogwaardige componenten. Betere patronen, betere breuken. Dus ga op pad en verbrijzel wat kleiduiven!
Proost!

Discussion starter · #32 ·
HĂ© Kevin, bedankt dat je me hebt geholpen. Ik merkte het verschil niet tussen de aankopen in de winkel en online. Ik heb de mijne online gekocht, dus ik hoef geen 50 dozen te scheuren om de UPC-codes te krijgen. Het was veel kleine lettertjes om door te nemen. Maar het is een buitengewone deal om premium STS-hulzen te krijgen voor $ 8 / doos. Denk je dat ik meer doelen zal raken als ik de goede dingen schiet? Waarschijnlijk niet, maar het zal leuk zijn.
"Niemand" (heel weinig) kan een doel van 45 tot 50 yard raken met Gun Club. Consequent. Er zitten niet genoeg pellets in het midden en pellets zijn verspreid. Als alternatief bedekken de STS het grootste deel van de 1 x 4"-gebieden in het midden van 12" van een patroon.

Dus... Als je het doel van 45 yard kunt centreren en leiden, zul je het beter doen met STS dan met GunClub.

"niemand" (heel weinig) kan een doel van 45 tot 50 yard raken met Gun Club. Consistent. Er zitten niet genoeg pellets in het midden en pellets zijn verspreid. Als alternatief bedekken de STS het grootste deel van de 1 x 4"-gebieden in het midden van 12" van een patroon.

Dus... Als je het doel van 45 yard kunt centreren en voorhouden, zul je het beter doen met STS dan met GunClub.
Echt waar?? Dit zou nieuws zijn voor nogal wat mensen met wie ik heb geschoten. GC-hulzen zijn zeer capabel.

Hint: als je hulzen patroneert en op zoek bent naar gaten van 1"x4" in het patroon op een 2D-bord, begrijp je shotgunpatronen en hoe ze doelen breken niet volledig.

"Niemand" (heel weinig) kan een doel van 45 tot 50 yard raken met Gun Club. Consistent. Er zitten niet genoeg pellets in het midden en de pellets verspreiden zich. Als alternatief bedekken de STS het grootste deel van de 1 x 4"-gebieden in het midden van 12" van een patroon.

Dus... Als je het doel op 45 yard kunt centreren en voorhouden, zul je het beter doen met STS dan met GunClub.
Schiet strakkere chokes

Discussion starter · #36 ·
Echt waar?? Dit zou nieuws zijn voor nogal wat mensen met wie ik heb geschoten. GC-hulzen zijn zeer capabel.

Hint: als je hulzen patroont en op zoek bent naar gaten van 1"x4" in het patroon op een 2D-bord, dan begrijp je de hagelpatronen en hoe ze doelen breken niet volledig.
Zie mijn bericht over hardheid en patronen. Zie de GC en TG op 50 yards. Zeer weinig pellets, veel gaten. "Niemand" (heel weinig), en "je zult het beter doen met STS dan GunClubs" is accuraat.

Geen foto's. Op het kortingsformulier staat dat de daadwerkelijke UPC-code van elke doos moet worden opgestuurd. Geen kopieën toegestaan.

Een paar jaar geleden had Winchester een soortgelijke korting. Ik kocht 50 dozen. Bracht een paar uur door met bier drinken, prijscodes van dozen trekken en de munitie in een emmer van 5 gallon gooien. Best leuk en ik kreeg 50 dollar uit de deal.
Doe het online formulier en je hebt alleen een foto van het dooslabel nodig of je kunt een foto van ze allemaal samen maken.

Doe het online formulier en je hebt alleen een foto van het label op de doos nodig of je kunt ze allemaal samen fotograferen.
Ja, je hebt gelijk. Mijn eerdere bericht was verkeerd. Ik had in het kortingsformulier (veel kleine lettertjes) niet opgemerkt dat er verschillende vereisten zijn voor online aankopen dan voor aankopen in persoon. Sorry daarvoor.

Als je op maandag koopt met een Basspro clubkaart, krijg je 10% korting. Veteranen 5% meer korting. Ook momenteel $1 per doos korting van Win. Totaal verzonden naar mijn deur, belastingen en alles, was $7,98.

Bestelde 5 flats afgelopen maandag, kreeg er gisteren 1. Enige probleem is dat Cabelas e-mails zeggen dat alle flats in het bezorgde pakket zaten, maar slechts 1... fedex tracking en bezorging toonden 1. Belde Cabelas, hij zei dat hun bezorgde pakket e-mail slecht was, toonde nog meer flats die bezorgd moesten worden... dus hun tracking e-mails die je vertellen waar en wanneer voor pakketten zijn slecht. Zal zien wanneer de andere 4 flats aankomen...
Basspro heeft ook fiocchi voor $8,98/doos.

21 - 40 of 42 Posts