Shotgun Forum banner
21 - 26 of 26 Posts
Elke huls die ik ooit heb geschoten, is beter dan ik, behalve een paar genaamd Revelation die we in de jaren 60 hebben opgepikt in een dorpswinkel omdat we de duivenhulzen hebben achtergelaten toen we ons klaarmaakten voor een schietpartij honderd mijl van huis en 20 mijl van iemand met gebruikelijke hulzen. Ongeveer 1/5 van die hulzen legde de hagel op de grond op 30-50 meter afstand!!!!
Voor zover ik me herinner, werd Revelation op de markt gebracht door Montgomery Ward of Western Auto of een ander warenhuis. Ik kan me vergissen; dat is lang geleden.

De laatste partij (1/2 pallet) Shooting Dynamics die ik kocht, is niet hetzelfde geweest als eerdere bestellingen. Ik zie onverbrand poeder en heb een paar hulzen gehad die niet uitgeworpen werden. Er lijken wat onregelmatigheden te zijn in de bodems van de hulzen en in het gebied waar de bodem van de huls de plastic huls raakt. Ik heb gehoord dat het te wijten is aan problemen in de toeleveringsketen. Ik val SD niet af, maar ik zeg dat ik een verschil heb opgemerkt in de meest recente partij.

Ik heb de Evo geschoten en vind ze erg goed.

Zolang ze knallen en het doelwit breekt als ik mijn deel doe, ben ik een tevreden man!
Ik weet dat dit een ouder bericht is, maar ook ik heb problemen gehad in mijn K-80 & Browning Silver duck gun (SA) -FTE onlangs met Fiocchi Shooting Dynamic- 1-1/8 oz. 1250 fps ladingen #8 (laatste paar dozen) en heb deze dezelfde problemen ook gezien met een paar Perazzi's.

Ik merk dat ik af en toe een vastzittende huls heb, zowel bij witgoud als bij roségoud. Leek vaker voor te komen toen mijn pistool nieuw was. Nu krijg ik waarschijnlijk 2 of 3 vastzittende hulzen per 100 schoten als het pistool heet is; als het pistool koud is, lijkt het vastzitten minder vaak voor te komen. Meestal kan ik het pistool openen en sluiten en komt de huls er gemakkelijk uit.

Alle informatie die u wilt delen over Game Bore-munitie? Ik kijk naar EVO en 50. Ik ga een paar maanden naar AZ en wil daar munitie verkrijgen in plaats van het een paar duizend kilometer van huis te sjouwen.

Ik kan ook FIOCCHI Shooting Dynamics voor dezelfde prijs krijgen. Ik vroeg om 12 ga 1oz@1250, bij voorkeur 7 1/2. Ik zorgde ervoor om op te merken dat er waarschijnlijk geen munitie is die niet beter schiet dan ik.

minecraft jenny mod bedrock

Bedankt bij voorbaat.

s/f. Steve
Als je op zoek bent naar Game Bore-munitie, zijn EVO en 50 solide opties voor de jacht of het kleiduifschieten. In 12 ga, 1 oz bij 1250 fps, is 7½ schot geweldig voor klein wild en kleidoelen. FIOCCHI Shooting Dynamics is een andere betrouwbare keuze voor een vergelijkbare prijs, dus beide zouden prima moeten werken terwijl je in AZ bent, het is niet nodig om munitie over staatsgrenzen te vervoeren.

21 - 26 of 26 Posts