Shotgun Forum banner
21 - 38 of 38 Posts
Ik werd ertoe gebracht te geloven dat de 20/28 cutts dezelfde cutts waren.

Die poster die Larry's Cutts tubes wil kopen, kent Larry niet erg goed. Larry koopt, andere mensen verkopen. Ja, 20 en 28 gauge Cutts bodies zijn identiek en ik neem aan dat de dozen ook hetzelfde zijn, evenals de 16 gauge dozen.

Het lijkt erop dat de verstelbare Cutts-buizen niet in de doos passen. Jammer. Ik ben geen grote fan van de verstelbare buis. Ik heb ze in 12 en 20, maar gebruik ze nooit. Ze maken gewoon deel uit van de collectie. Ik heb geen 16 gauge Cutts-buizen, maar ik heb wel een paar 16 gauge Lyman choke buizen, een heel ander beest.

Goed gezegd, lowgun. Bedankt. Ik probeer te kopen, maar het lukt niet altijd. Ik heb dit weekend drie biedingen gedaan op de Rockisland-veiling en heb niets gewonnen. Ik probeerde een derde Winchester-kast te kopen, zoals ik eerder heb gepost. Wauw... het ging voor meer dan $ 21.000 weg. Stel je voor... Larry

$ 19.000 plus 20%...

Er waren eigenlijk twee extra Cutt's choke vernauwingen die zelden worden gezien. Er is een 1LR .675 (Super Full) en een .740 (licht gewijzigd) Lyman choke. Ik heb een goede verzameling Cutts chokes in 12, 16 en 20 gauge en een paar in 28 gauge. Ik heb ook een paar boxed sets. Sommige zijn nieuw, sommige gebruikt, de meeste zijn van staal maar sommige zijn van legering. Ik heb ook de expansiekamers in alle gauges inclusief .410, buissleutels, een paar loopadapters en een paar complete Remington 1100 en 870 12 en 20 gauge lopen. Ik doe af en toe afstand van sommige, dus als je geĂŻnteresseerd bent, stuur me dan een PM en misschien kunnen we iets regelen.

Met vriendelijke groet, Jim B.

Er waren zes verschillende vaste choke 12-gauge Cutts Compensator Tubes --

1. Spreader

2. .755 (verbeterde cilinder?)

3. .725 Modified Choke

4. .705 Full Choke

5. .690 Long Range No. 1

6. .680 Long Range No. 2

In de 16-, 20- en 28-gauge en .410-boring waren er Spreader, Modified en Full. En de meeste waren verkrijgbaar in zowel staal als aluminiumlegering, maar de .690 Long Range No. 1 en de .680 Long Range No. 2 werden alleen in staal aangeboden.
Ik ben op zoek naar een 20ga modified voor Cutts Compensator als je me in de goede richting kunt wijzen
Bedankt

Er waren eigenlijk twee extra Cutt's choke vernauwingen die zelden worden gezien. Er is een 1LR .675 (Super Full) en een .740 (licht gewijzigd) Lyman choke. Ik heb een goede verzameling Cutts chokes in 12, 16 en 20 gauge en een paar in 28 gauge. Ik heb ook een paar boxed sets. Sommige zijn nieuw, sommige gebruikt, de meeste zijn van staal maar sommige zijn van legering. Ik heb ook de expansiekamers in alle gauges inclusief .410, buissleutels, een paar loopadapters en een paar complete Remington 1100 en 870 12 en 20 gauge lopen. Ik doe af en toe afstand van sommige, dus als je geĂŻnteresseerd bent, stuur me dan een PM en misschien kunnen we iets regelen.

Groeten, Jim B.
Ik ben op zoek naar een 20 ga Modified buis voor een Cutts Compensator als je me in de goede richting kunt wijzen. Bedankt!!!

Als u of iemand anders Lyman .410 chokes voor Cutts compensator tegenkomt, ben ik zeer geĂŻnteresseerd in het kopen ervan.
Blijf eBay in de gaten houden. U kunt een zoekopdracht opslaan en krijgt een melding als er iets opduikt.

21 - 38 of 38 Posts