Het lijkt erop dat de Lyman Cutts Compensator choke tubes schaars worden. Weet iemand een bron voor de choke tubes of moet je gewoon geluk hebben en ze vinden op GI, GB of E-Bay? Bedankt. Larry
Duk wilde kopen, niet verkopen.Do you?
Heb je ze nog
Ik ben op zoek naar een 20ga modified voor Cutts Compensator als je me in de goede richting kunt wijzenEr waren zes verschillende vaste choke 12-gauge Cutts Compensator Tubes --
1. Spreader
2. .755 (verbeterde cilinder?)
3. .725 Modified Choke
4. .705 Full Choke
5. .690 Long Range No. 1
6. .680 Long Range No. 2
In de 16-, 20- en 28-gauge en .410-boring waren er Spreader, Modified en Full. En de meeste waren verkrijgbaar in zowel staal als aluminiumlegering, maar de .690 Long Range No. 1 en de .680 Long Range No. 2 werden alleen in staal aangeboden.
Ik ben op zoek naar een 20 ga Modified buis voor een Cutts Compensator als je me in de goede richting kunt wijzen. Bedankt!!!Er waren eigenlijk twee extra Cutt's choke vernauwingen die zelden worden gezien. Er is een 1LR .675 (Super Full) en een .740 (licht gewijzigd) Lyman choke. Ik heb een goede verzameling Cutts chokes in 12, 16 en 20 gauge en een paar in 28 gauge. Ik heb ook een paar boxed sets. Sommige zijn nieuw, sommige gebruikt, de meeste zijn van staal maar sommige zijn van legering. Ik heb ook de expansiekamers in alle gauges inclusief .410, buissleutels, een paar loopadapters en een paar complete Remington 1100 en 870 12 en 20 gauge lopen. Ik doe af en toe afstand van sommige, dus als je geĂŻnteresseerd bent, stuur me dan een PM en misschien kunnen we iets regelen.
Groeten, Jim B.
Ik ben ook op zoek naar Lyman chokes maar dan voor een .410. Heeft iemand daar succes mee?Ik ben op zoek naar een 20 ga Modified tube voor een Cutts Compensator als je me in de goede richting kunt wijzen. Bedankt !!!
Blijf eBay in de gaten houden. U kunt een zoekopdracht opslaan en krijgt een melding als er iets opduikt.Als u of iemand anders Lyman .410 chokes voor Cutts compensator tegenkomt, ben ik zeer geĂŻnteresseerd in het kopen ervan.